Сватківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Вівторок, 19.03.2024, 11:42

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Поради батькам п'ятикласників | Реєстрація | Вхід

Нікому ще не вдалося вирости,

не зробивши при цьому помилок.

Альфред Адлер

Шановні батьки, пам’ятайте!

  • У дітей, які не знають, що їм робити в час дозвілля, псуються і голова, і серце, і моральність. Допоможіть своїй дитині вибрати корисне заняття.
  • Турбуйтеся про те, щоб дитяче серце не стало грубим, злим, холодним, байдужим і жорстоким у результаті «виховання».
  • Батьки, пам’ятайте! Фізичне покарання – це показник не тільки вашої  слабкості, розгубленості, безсилля, а й педагогічного безкультур’я. Ремінь  і тумак вбивають у дитячому серці витонченість і чутливість, розбещують людину, одурманюють її отрутою брехні.
  • Не ставте вашу дитину в становище, коли вона змушена оборонятися брехнею.
  • Говоріть із дитиною так, щоб не залишалося жодного сумніву в тому, що ви керуєтесь турботою й тривогою за неї, а не бажанням відмахнутися, образити.
  • Будьте навіть у дрібницях до кінця правдивими та чесними зі своїми дітьми. Незвичний домішок брехливості, штучності дуже добре помічають діти.
  • Не забувайте поділитися зі своїми дітьми досягненнями й невдачами, тоді вони відкриватимуть вам свої таємниці, чекатимуть вашої поради, підтримки.
  • Батьки, пам’ятайте! Вашу дитину виховує кожна хвилина життя, кожний куточок землі, кожен ваш крок, слово, справа, з якими її особистість стикається ніби випадково, мимоволі.
  • Враховуйте основні методи виховання й переконання, вправи, стимулювання.

 

 

Правила для батьків

Щоб виховати дитину, слід дотримуватися правил у реалізації своїх сімейно-побутових педагогічних функцій.

Основні з них такі:

Встановлювати і дотримуватись загальноприйнятих  норм поведінки, чіткого режиму життя, практикувати визначення кожному членові сім’ї його обов’язків, контролювати їх виконання.

Постійно тримати в полі зору шкільне життя дитини, цікавитись її успіхами, проблемами, труднощами, інтересами, запитами, прагненнями і способами їх задоволення.

Знати товаришів своєї дитини, зони її неформального спілкування, сповідуванні нею ідеали.

Виховувати у дітей відповідальне, ціннісне ставлення до свого здоров’я.

Обмежувати доступ дітей до інформації, що популяризує проституцію, наркоманію.

Розвивати і заохочувати самостійність у дітей, уміння відстоювати свою позицію.

Підтримувати постійний зв'язок зі школою.

Компетентно й педагогічно грамотно обговорювати з дітьми проблеми асоціального змісту, перша інформація повинна надійти від батьків, а не від компанії.

 

 

 

 

Без посиленого працелюбства

немає ні талантів, ні геніїв.

Дмитро Менделєєв

Пам’ятка для батьків

«Виконуємо домашнє завдання»

Учень упорядковує своє робоче місце, свій стіл для навчальних занять чи місце, відведене йому за спільним столом.

За записами у щоденнику чи в зошиті встановлює, що саме йому задали.

Згадує, у якій послідовності вчитель радив виконувати те або інше завдання.

Готує потрібні підручники та приладдя: ручки, олівець тощо.

 Знаходить завдання у підручнику, текст статей та письмових вправ, текст задач тощо.

Згадує навчальний матеріал, який пояснював учитель на уроці.

Згадує вказівки вчителя щодо способів виконання вправ.

Виконує роботу.

Звіряє зроблене з тим, що потрібно було зробити.

Перевіряє, чи правильно виконав завдання, якщо є помилки – виправляє їх.

Якщо це можливо, звертається до батьків або до інших членів сім’ї з проханням перевірити, чи розуміє він зміст прочитаної статті, чи правильно розповідає, чи навчився пояснювати розв’язання задачі.

 

 

 
 
Поради батькам п'ятикласників
 

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом. 

 2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника, адже зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дитини. 
 3. Якомога частіше цікавтеся шкільними справами дитини, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктних ситуацій. 
 4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси. 
5. Запропонуйте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога. 
 6. Привчайте дитину до самостійності. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю дитини, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. 
 7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння. 
 8. Не обмежуйте свій інтерес словами «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня обирайте час, вільний від домашніх справ, і розмовляйте з дитиною про шкільні справи. Намагайтеся проникнутися подіями та деталями, про які дитина вам повідомляє. 
 9. Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень. 
 10. Якщо дитина добре навчається, порадійте за неї. Якщо ж у неї не все добре в школі, частіше переймайтеся її проблемами. Намагайтеся, наскільки це можливо, не встановлювати покарань і заохочень, адже вони можуть призвести до емоційних проблем. 
 11. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх за неї. 
 12. Допоможіть дитині відчути інтерес до шкільних предметів. Шукайте будь-які можливості, щоб вона могла застосувати знання, отримані в школі, в повсякденній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, аби пофарбувати певну поверхню. 
 13. Підтримуйте спокійну атмосферу в домі. Намагайтеся уникати значних змін. Спокій удома допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі. 
 Підвищенню ефективності і результативності виховного процесу в навчальному закладі сприяє системна діяльність класних керівників з батьківською громадськістю.

Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19

Друзі сайту